Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на джанти и гуми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Избор на джанти и гуми

    Здравейте, понеже наскоро взех моята 156ца, 2005 SW 1.9jtd m-jet и е със зимни гуми съм решил да купувам летни+ още едни джанти. Сегашните джанти са 16ки от модела със спиците и като че ли ми допадат повече отколкото тези с кръговете. Та въпроса е да си търся още едни такива или подобните им GT 16 цола или същите, но 17ки? Какво печеля и какво губя между двата варианта?
    Alfa romeo 156 sportwagon facelift 1.9JTD 16V M-Jet 150hp (2005)

  • #2
    Купи нови гуми за сегашните джанти и железни джанти за зимните гуми.
    Не карай зимата с алуминиеви джанти, ще им падне лака, ще се налюпят и ще станат много грозни.
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Въобще не съм съгласен с колегата.Ако не са боядисвани от някой неуметник няма как да ти падне лака или боята...аз карам с алуминиеви зимата при -25-28градуса....температурата не е критерии...
      Да сложиш ламаринена джанта (ако ще и с тасове) си е чисто конщунство и гавра с колата.Ако сложиш 17 ще вози малко по твърдо, шанса да изкривиш джанта е по-голям и т.н....и стигаме до визията с 17-ки изглежда много по-добре и е по-стабилна в завои, имаш възможност за по-широки гуми и т.н.....16-ки е копромисен вариант ако търсиш мекота и комфорт, по-ефтини гуми и малко по-спокойно шофиране из родните трапища...
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        Въобще не съм съгласен с колегата.Ако не са боядисвани от някой неуметник няма как да ти падне лака или боята...аз карам с алуминиеви зимата при -25-28градуса....температурата не е критерии...
        Да сложиш ламаринена джанта (ако ще и с тасове) си е чисто конщунство и гавра с колата.Ако сложиш 17 ще вози малко по твърдо, шанса да изкривиш джанта е по-голям и т.н....и стигаме до визията с 17-ки изглежда много по-добре и е по-стабилна в завои, имаш възможност за по-широки гуми и т.н.....16-ки е копромисен вариант ако търсиш мекота и комфорт, по-ефтини гуми и малко по-спокойно шофиране из родните трапища...
        +1

        Подкрепям. Най-вече това, за алуминиевите джанти и зимните условия.

        Единственото съображение за зимни гуми на железни джанти, би могло да бъде цената. Но при положение, че алуминиеви джанти вървят на цена от 30 лв./бр. и това съображение отпада.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          +1

          Подкрепям най вече това, за алуминиевите джанти и зимните условия.

          Единственото съображение за зимни гуми на железни джанти, би могло да бъде цената. Но при положение, че алуминиеви джанти вървят на цена от 30 лв./бр. и това съображение отпада.
          На едната са алуминиеви зимата, ако не стържеш по бордюрите, нищо им няма
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Солта и химикалите за топене на снега разяждат лака и алуминия.
            Не става от една зима, но мога да ви покажа оригинални фиат джанти след шест зими на какво приличат
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Моите джанти са на 18 г. от които поне 10 колата е карана в България. Няма и помен от разрушаване на лаковото покритие или материала им.

              Сега си набавих и зимен комплект пак от същия модел джанти на цена от 200 лв (4 бр джанти с гуми).


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Солта и химикалите за топене на снега разяждат лака и алуминия.
                Не става от една зима, но мога да ви покажа оригинални фиат джанти след шест зими на какво приличат
                Ако беше така щеше да се руши лака по цялата кола за няколко сезона.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Моите джанти са на 18 г. от които поне 10 колата е карана в България. Няма и помен от разрушаване на лаковото покритие или материала им.

                  Сега си набавих и зимен комплект пак от същия модел джанти на цена от 200 лв (4 бр джанти с гуми).
                  кой тоз модел , че ме впечатли , а и аз си търся.

                  Comment


                  • #10
                    Аз се притеснявам дали 17ката няма да натовари повече окачването. По принцип си избягвам добре дупките и ценовата разлика между 17 и 16 не ме притеснява. А пък ако със 17ка постигна съществена разлика в пътното поведение си струва.
                    Alfa romeo 156 sportwagon facelift 1.9JTD 16V M-Jet 150hp (2005)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vas10 Покажи съобщение
                      Аз се притеснявам дали 17ката няма да натовари повече окачването. По принцип си избягвам добре дупките и ценовата разлика между 17 и 16 не ме притеснява. А пък ако със 17ка постигна съществена разлика в пътното поведение си струва.
                      Принципно 156 е устойчив автомобил и ако си спокоен водач, никакви проблеми няма да имаш с 16-ки.Но пак се връщам на визията, от 17-ките имаш доста по-голям избор и ще я направиш кукла.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
                        кой тоз модел , че ме впечатли , а и аз си търся.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          Принципно 156 е устойчив автомобил и ако си спокоен водач, никакви проблеми няма да имаш с 16-ки.Но пак се връщам на визията, от 17-ките имаш доста по-голям избор и ще я направиш кукла.
                          И все пак ще пострада ли повече окачването с 17-ките?
                          Alfa romeo 156 sportwagon facelift 1.9JTD 16V M-Jet 150hp (2005)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vas10 Покажи съобщение
                            И все пак ще пострада ли повече окачването с 17-ките?
                            Много зависи от теб.Но да кажем, да.Ще ти се наложи да внимаваш повече.По -ниска гума, по-твърдичко става...та така.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Това на 156-цата. Интересно.

                              Comment

                              Working...
                              X